Customer Experience in de zorgarchitectuur

Terugblik op deze activiteit

Vrijdag 20 november 2015 van 10:30 tot 18:30
Jeroen Bosch Ziekenhuis, Henri Dunantstraat 1, 5223 GW ‘s-Hertogenbosch

Activiteit

Architectuur, Ontwerp & Psychologie:
Wat maakt onze bezoekers gezond & gelukkig?

Hoe een gebouw of omgeving geleefd en beleefd wordt door zijn gebruikers wordt niet enkel bepaald door architectuur, maar ook door tal van andere factoren die een directe psychologische impuls uitoefenen. Om uw eindbestemming te bereiken, zoekt u bewust en onbewust een houvast in het ruimtelijke ontwerp van uw omgeving. De aan- of afwezigheid van kleuren, licht, lucht en geluid heeft een direct verband met onze well-being & well-feeling.

Klantvriendelijke architectuur, heldere campus lay-out, inschrijfkiosken, parkeergelegenheid, vraaggestuurde bewegwijzering en klantgeoriënteerde wayfinding worden vaak over het hoofd gezien. Erger nog: door onkunde of besparingsdrift gedegradeerd van ‘need to have’ naar ‘nice to have’. Een effectieve en efficiënte implementatie van deze essentiële elementen zorgt voor een aangename customer experience en een bewezen kostenreductie.

Op efficiënte wijze een duidelijke structuur aanbrengen in iedere omgeving, vanuit het standpunt van de gebruiker. Daar gaat dit unieke seminarie over.

Doelgroep: Opdrachtgevers, Architecten, Advies- en ingenieursbureaus, Facilitair managers, Ziekenhuizen, Zorggroepen, Gemeentes, Projectontwikkelaars, e.a.

Locatie: Jeroen Bosch Ziekenhuis, Henri Dunantstraat 1, 5223 GW ‘s-Hertogenbosch